maandag 17 januari 2011

statistiekje

Even gekeken naar mijn statistiekjes. Grappig. Er hebben een aantal mensen op mijn weblog gedwaald toen er nog niets op stond.
Er hebben ook een paar mensen uit de VS gekeken. Heel vreemd. Tot ik me realiseerde dat ik via mijn Google account automatisch gelinkt wordt aan deze blog. Verklaart veel.
Ooit wordt het hier heel groot. Of zo. Zou leuk zijn... Ik lees zelf heel graag blogs en kijk met ontzag en verwondering naar de kwaliteit en de hoeveelheid input. Dat wil ik ook wel! Want het brengt veel, ook al neemt het tijd en energie. Het geeft ook energie! Zeker goeie statistiekjes.
Morgen ga ik Irish Soda Bread proberen. Eindelijk - staat al jaren op het programma. Gezellig samen met Kleine Prins prutsen met pannen.
Truste!

1 opmerking:

  1. Hi! Thanks for the comment about our house raising! I wish I could comment in Dutch(?), but to my embarrassment, I am linguistically challenged.
    I adore stone houses, and European architecture, in general. You are so fortunate to live in a place of such beauty and history!
    ~Amanda

    BeantwoordenVerwijderen